فراخوان خرید، تکمیل و تجهیز مکتب

فراخوان خرید، تکمیل و تجهیز مکتب

فراخوان خرید، تکمیل و تجهیز مکتب
نیکوکاران عزیز،
ضمن تشکر از همکاری بیشائبۀ گذشتۀ شما، بنیاد هزاره اینک خواهان کمک و همکاری شما در زمینۀ خرید، تکمیل و تجهیز ساختمان مکتب میباشد تا ضمن سرمایه گذاری ماندگار برای آموزش نوجوانان و کودکان وطن و کاهش هزینهای آیندۀ مکتب، یک آدرس پایدار و پروژۀ تاثیرگذار برای مردم نیازمند و نادار محل باشد
با توجه به اهمیت انکار ناپذیر آموزش در اعتلای افراد و ارتقای جوامع، بنیاد هزاره همواره در فکر رشد کیفی و گسترش کمی آموزش بوده و تصمیم دارد مکتب را برای کودکان بازمانده از آموزش به لیسه ارتقا دهد و همین طور، فضای بزرگتر برای صنف ها و در نتیجه دانش آموزان بیشتر فراهم سازد.
با همین هدف و با اطمینان از همیاری شما، بنیاد هزاره در جبارخان، منطقۀ محروم نشین غرب کابل، اقدام به خرید یک ساختمان کرده است که مشخصا برای مکتب نقشه شده و سخت کاری اصلی منزل اولش تمام شده است و امیدوار است که به کمک شما نیکوکاران قیمت آن هرچه زودتر پرداخت و ساختمان آن تکمیل گردد و منزل اول آن تا بهار برای استفادۀ دانش آموزان آماده شود.
برای اطلاعات بیشتر به شماره تلفن های زیل مراجعه کنید
رئیس بنیاد هزاره در امریکا، خانم زیبا محد عارف

001-720-808-9000

001-773-455-4444

کمیته ارتباطات امریکا، حاجی نبی علیزاده
001-720-838-6385
نماینده بنیاد هزاره در جرمنی خانم رحیمه رستگار

0049-157-724-73655

نماینده بنیاد هزاره در استرالیا آقایی عبدالله رمضانی
0061-433-898090

با ما در ایجاد تغییر همراه شوید

“کمک مالی شما می‌تواند تأثیر بزرگی در زندگی افراد نیازمند داشته باشد. با حمایت شما، ما می‌توانیم خدمات و برنامه‌های اساسی را که به کاهش فقر، گرسنگی، آموزش و بهداشت مرتبط هستند، ادامه دهیم. با هم، می‌توانیم یک آینده روشن‌تر برای جوامع خود بسازیم و جهانی را ایجاد کنیم که همه افراد فرصت رشد و پیشرفت داشته باشند. امروز با ما در ایجاد تغییر همراه شوید.”