سال نو ۱۴۰۲

سال نو ۱۴۰۲

نوروز مبارک به همه حامیان و مستفیدان ما! نوروز، سال نو فارسی زبانان است که آغاز بهار و تجدید حیات را نشان می‌دهد. این زمانی است که ما فرهنگ، تاریخ و امیدهایمان برای آینده را جشن می‌گیریم. همچنین زمانی است که درباره چالش‌ها، دستاوردها و اهداف خود تأمل می‌کنیم.

در بنیاد هزاره، ما افتخار می‌کنیم که با ارائه برنامه‌های آموزشی، بهداشتی، کاهش فقر و کارآفرینی در افغانستان خدمت می‌کنيم. ما از کمک های سخاوتمندانه شما سپاسگزاریم که ما را قادر می سازد به ماموریت خود در تغییر زندگی و ایجاد فرصت ها ادامه دهیم. با کمک شما توانسته ایم مکتب رحمت الله فایز، مکتب ابتدایی تبسم، نانوایی خیریه تبسم و پروژه های دیگری را اجرا کنیم که به نفع هزاران نفر از مردم نیازمند است.

همزمان با استقبال از سال جدید، از شما دعوت می کنیم تا در ایجاد تغییرات به ما بپیوندید. شما می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت ما یا با ارسال چک شخصی به آدرس ما کمک مالی کنید. همچنین می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و داستان های ما را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. ما با هم می توانیم آینده ای روشن تر برای جوامع خود بسازیم و جهانی را ایجاد کنیم که در آن همه فرصت پیشرفت داشته باشند.
نوروزی شاد، سلامت و موفق برای همه شما آرزومندیم.

با ما در ایجاد تغییر همراه شوید

“کمک مالی شما می‌تواند تأثیر بزرگی در زندگی افراد نیازمند داشته باشد. با حمایت شما، ما می‌توانیم خدمات و برنامه‌های اساسی را که به کاهش فقر، گرسنگی، آموزش و بهداشت مرتبط هستند، ادامه دهیم. با هم، می‌توانیم یک آینده روشن‌تر برای جوامع خود بسازیم و جهانی را ایجاد کنیم که همه افراد فرصت رشد و پیشرفت داشته باشند. امروز با ما در ایجاد تغییر همراه شوید.”